maandag 9 september 2013

Pas op! Door het lezen van dit boek kun je ondeugende en avontuurlijke ideeën krijgen.


Dit schetsje zit niet echt zo in het boek, de stier is hier wel erg gevaarlijk. Die heb ik wat aandoenlijker getekend dan deze.  Toen ik vorig jaar in de kinderboekenweek in de auto stapte bij iemand die mij van de ene peuterzaal naar de andere peuterzaal reed. Zei ik; als ik ze zo achter elkaar voorlees dan zijn ze allemaal wel erg stout en ondeugend. Ik geneerde me er  bijna voor want niet eerder zat ik voor zoveel ouders met hun peuters voor te lezen. En nu komt dit boek er ook nog bij. Misschien moet ik wel een waarschuwingsstempel maken net als er op sigarettendoosjes staan; Pas op! Door het lezen van dit boek kun je ondeugende en avontuurlijke ideeën krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten