woensdag 21 september 2016

Kinderboekenweek Voor altijd jong










In de kinderboekenweek ben ik op heel veel verschillende plaatsen waar ik workshops geef of vertel en voorlees of toverteken en handversjes leer of gewoon alles tegelijk doe. Ik zal voorlezen uit; 'Omdat ik je zo graag zie' en 'Ontbillenbijt' en voor de allerkleinste uit 'Ik ben geen boek'. Dit zijn de bezoeken, waar iedereen welkom is, dus kom allen!

5 okt. OBA IJburg, 14.30-15.30 uur Vertellen en voorlezen met tekenworkshop


9 okt. Adr. Heinen 's-Hertogenbosch 15.00 Vertellen, voorlezen en tovertekenen 'Omdat ik je zo graag zie'.


12. okt. Oud Beijerland 10.00 Vertellen voorlezen, tovertekenen en handversjes 0-3 jaar Boekstart in Bibliotheek.


12.okt. OBA Linnaeus Amsterdam woensdag 12 oktober, 14.30-15.30 Vertellen en voorlezen met tekenworkshop.


15 okt. OBA Amsterdam, Vertellen en voorlezen met tekenworkshop met tentoonstelling illustraties uit 'Omdat ik je zo graag zie' van 5 oktober t/m 30 november, Jeugdetage, Centrale OBA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten