donderdag 14 april 2011

Denkende babies






Het was eergister weer te zien in Sesamstraat hoorde ik, mijn eerste animatie. Ik maakte er 550 illustraties voor. Erg toepasselijk nu ik zelf weer zo'n kleine baby heb en ik voortdurend denk wat zij nou zou denken. De tekst van het liedje is geschreven door Karel Eykman en de muziek is van Henny Vrienten. Toen ik de animatie ging maken kreeg ik een cd opgestuurd om mij een indicatie te geven van hoe lang het liedje zou duren en hoe het ongeveer zou gaan klinken. Op die cd zingt Henny Vrienten het liedje zelf zo ontzettend mooi. Later werd het ingezongen door iemand van Sesamstraat zoals dat gaat maar ik hoor nog steeds liever de versie van Henny Vrienten zingend en zich zelf begeleidend op gitaar.


Klik op deze link om de animatie te zien op mijn site.

2 opmerkingen:

  1. Dat prachtige filmpje zag ik gisteren weer, met die mooie muziek erbij.... Ben wel benieuwd naar de originele versie!
    groetjes loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik zoudie ook graag laten horen maar geloof dat dat streng verboden is ;-(

    BeantwoordenVerwijderen