maandag 31 maart 2014

Bologna, Obama en The nose
















Je moet wel Obama zien op Schiphol zei mijn zoon bij vertrek. En ja ik zag hem vliegen maandagochtend vanaf Schiphol, een rijtje helicopters met een dikke bromvlieg-helicopter erachter. Dat was vast Obama zei ik tegen hem bij terugkomst. Bij de gate zag ik een collega en later kwam een andere collega waarmee ik op reis ging. Waarmee ik nu wel echt vrienden ben aangezien we na vier dagen met elkaar optrekken nog steeds heel veel konden lachen. Haar imitatie van Mr. Bean die moet overgeven in het vliegtuig was groots. Oh ja en hoe was het in Bologna dan?
De beurs was ook groots en inspirerend en ik zag mijn uitgevers mijn boeken verkopen en hoe goed ze dat doen, dat was leuk. Ik zag prachtige prentenboeken vooral uit Azie.
En ik hoorde over een Antica Profumeria, ik ging er heen en de 'nose' was er ook. 'He is very famous nose' zei de jongen die mij de meest geweldige geuren met bijbehorende verhalen vertelde. Heksen, overstromingen het ene verhaal nog beter dan de ander. De nose taxeerde mij en raadde de jongen vervolgens van alles aan. Tot ik gaar was van alle geuren en een kopje koffiebonen onder 'mijn nose' kreeg om mijn neus te neutraliseren. Ik had mijn luchtje gevonden.
Leuke feestjes en etentjes, het was erg geslaagd. En nu heel hard aan het werk want het was vooral heel inspirerend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten