woensdag 19 maart 2014

Dreckspatz
















Ik kreeg vanmiddag onverwacht een pakketje.
Met Dreckspatz er in. Ofwel de Duitse Viezeltje.
Moest meteen denken aan een Duist vakantiepark waar wij ooit waren, we kregen nacontrole door een ouder echtpaar (van een Meneer en Mevrouw Stoffel). Of de vakantiewoning wel goed was opgeruimd? Alles echt alles werd gecontroleerd, de bedden, de kastjes, de keuken, het bestek en bij de pannen hadden ze beet. 'AAah da gibt es immer noch dreck in' of zoiets zei de vrouw héél streng.
Mijn man zijn schuld piepte ik nog maar daar stond ik al onder toezicht de pannen te schrobben.
En dat deed ik fout want dat moest niet met een schuursponsje zei ze maar met een pannenspons!
Anders bleibt die dreck er in (of zoiets)! We hebben er nog jaren lol om gehad want als er iets vies is zeg ik nog immer; Aaah da zit nog dreck in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten