dinsdag 22 maart 2016

Literatuureducatieproject Vergeet mij nietje






Bijna elke week ben ik nu in Veghel om te vertellen over mijn werk en in het bijzonder over Vergeet mij nietje. Rondom mijn prentenboek is een literatuureducatieproject gemaakt door Artisjok & Olijfje in opdracht van Plein 23. Tot in juni komen alle groepen 3-4 van Veghel bij mij langs.
Soms hele grote groepen die een uur muisstil zijn en soms hele kleine groepen die heel druk zijn, elke keer is het anders. Op school maken ze van te voren een collage geïnspireerd op het raam van muis in het prentenboek. Ze leren op school ook over Matisse. De collages nemen ze steeds mee naar de bibliotheek. En elke keer ben ik weer onder de indruk, hoe iedere groep toch steeds zo samen een eigen stijl heeft één handschrift bijna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten