maandag 30 juli 2012

Nieuwe site


Ik ben bezig met een nieuwe site, en had daar eigenlijk helemaal geen zin in. Maar in verhouding tot het programma golive waar ik eerst mijn site op maakte is het een verademing. Toen ik een nieuwe computer kocht bleek dat programma al weer verouderd. Ik moest dus veranderen, ook al wilde ik dat niet het moest. Nu merk ik wel dat het ook goed is omdat dit veel makkelijker werkt. En de site die ik gebruik is zelfs gratis. Alleen mijn naam verhuizen wil nog maar niet lukken. Xs4all doet daar heel lang over. En als ik bel sta ik zo weer een kwartier in de wacht om dan 10 keer doorverbonden te worden (plus alles 10 keer opnieuw uitleggen) naar degene die daar wel over gaat. De site rammelt nog wel en er moet nog van alles maar om niet gillend gek te worden doe ik het in stapjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten