vrijdag 17 mei 2013

De verdeling van ideeën

Wie regelt daarboven toch de verdeling van de ideeën. Het gaat niet helemaal eerlijk op dit moment, ik krijg er teveel. Echt teveel. Maar ben er ook dankbaar voor hoor daar niet van maar hoe en vooral wanneer moet ik dit allemaal op papier zetten? Tijd goed verdelen. Sowieso moet de tijd al door de trechter en verdeelt met drie kindjes.  Pardon 1 kindje en twee pubers. En het huishouden zoekt het maar lekker uit. In mijn hoofd spelen versjes, skate een jongen en hupsen drie sokken. Snapt u er nu niks meer van? Nou ik ook niet. Maar het is allemaal werk kan ik wel vertellen. Zoveel werk dat ik deze week ging pinnen maar het geld vergat mee te nemen. Teveel in mijn hoofd. Maar zoals dat gaat als het eenmaal is uitgebroed in het hoofd moet het ei gelegd.
Dus alee hup aan het werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten