donderdag 22 augustus 2013

Pas op! tipje van de sluier













Begin september zal Pas op! verschijnen het tweede boek met Dorus in de hoofdrol.
Ik wilde al heel lang eens een verhaal maken over een kind die zich totaal niet bewust is van alle gevaren achter haar rug. Eigelijk al zolang als ik moeder ben want een van de vervelendste dingen van het moeder worden en zijn is de bezorgdheid die je er bij krijgt. Of ja het onzinnige alsmaar nadenken over alle rampen die je kind kunnen overkomen. Je hebt vaders en moeders die overal gevaar zien en je hebt er die denken ah dat loopt wel los. Ik zit ergens tussen in heb ik in alle jaren wel gemerkt. En vind mezelf dan nog soms zo'n vervelend mens als ik voor de 30ste keer weer roep; voorzichtig, pas op of kijk uit! Ze horen het ook niet meer omdat ik het te vaak roep dus het werkt toch niet.
Nou ja daarover heb ik dus een prentenboek gemaakt.
Het heet Pas op! en met mijn naam eronder lijkt het ook op; Pas op Milja Praagman! wat ik dan zelf wel weer erg grappig vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten