vrijdag 29 april 2011

Kindertekening

Er zijn meerder tekeningen van mijn kinderen die zo mooi zijn dat ik baal dat ik niet meer op die manier kan tekenen. Zo was ik hard aan het werk om een heel mooi geboortekaartje te ontwerpen, maar dat lukte maar niet. Totdat ik deze tekening weer zag. Ze hebben de tekening op een middag samen gemaakt. Het is zo'n vrolijke tekening (dacht ik).
Het leek me een leuke verassing om deze tekening te gebruiken voor het geboortekaartje. Maar toen zusje werd geboren en het kaartje gedrukt was kreeg ik pas de ware uitleg van de tekening. Het huis links was voor hen samen met alles wat ze wilden hebben en rechts mochten wij (de ouders) dan wonen wel met een groot hek er omheen want we moesten ons niet te veel met ze bemoeien natuurlijk.



1 opmerking:

  1. Mijn dochter heeft onlangs ook een prachtige tekening gemaakt. Hoe dat je het ook went of keert het blijft erg prachtig om dit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen