dinsdag 5 februari 2013

In verwachting van iets liefs met een harde knal
























Dit is em dan. De cover van het nieuwe boek wat nog geboren moet gaan worden. Het voelt een beetje als in verwachting zijn. Op de echo - de proeven- zag ik dat het in orde was alles zat er op en aan. Ik weet dus al wat het gaat worden. Maar dat is nog zo anders dan dat het gedrukt staat. Zo anders dan dat het echt leeft. Ik vind het superspannend deze. Ik wilde er nog over schrijven over dit boek. Want na het lezen van het artikel van Tjibbe Veldkamp Artikel Lieve woordjes? Yugh!
besloot ik even geen lieve prentenboeken meer te maken maar alleen nog maar stoere en stoute prentenboeken die ook voor jongens leuk zijn.  Ik vond namelijk dat Tjibbe daar een punt had.
Maar toen ontsnapte dit verhaal 'Voor jou' over iets liefs. En even was ik in dubio ik zou toch nog alleen maar stoere boeken maken? Maar dit verhaal begon al te groeien het werd steeds groter en groter en moest eruit, het moest getekend. Het is uitgerekend op 22 maart. De geboortedag van mijn man.
Dus daarom toch wat liefs van mij voor jullie. Iets liefs met een harde knal, dat dan weer wel!

Oh en het prentenboek waar ik nu aan werk word weer heel stoer en gevaarlijk dus geen zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten