dinsdag 29 september 2015

Kinderboekenweek 2015






















Gisteren deed ik een héél groot 2kg wegend pakket illustraties op de post.
En daarna haalde ik tompoucen om te vieren dat dat project klaar was.
Vandaag nog beetje wat voorbereiden voor de kinderboekenweek en op track & trace in de gaten houden wanneer dat grote pakket bij de uitgever aankomt.
Morgen heb ik het eerste schoolbezoek in Amstelveen en het laatste op 22 okt. op een school die de kinderboekenweek tot aan de herfstvakantie laat duren. Misschien dat de Kinderboekenweek ooit een Kinderboekenmaand gaat worden, lijkt me leuk.
Ik ben nu aan het verzamelen wat ik allemaal meeneem;
Een 'Wasco weet een mop' precieus met scalpel ontleed om aan de kinderen te laten zien hoe een boek nou in elkaar steekt. Ja snijden in een boek en uit elkaar halen dat doet zeer maar het was een dummy, een nepperd dus dat deed iets minder zeer en het is voor een goede zaak natuurlijk. Kleurproeven van Beterschap gaan ook mee.
En verder krijtjes, kleurpotloden, inkt, verf, rare kwasten, sponsjes en stempels. Alles waarmee ik een boek maak. En boekenleggers om uit te delen.
Fijne kinderboekenweek allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten